sestdiena, 2010. gada 24. jūlijs

peecpusdienaa, piesauliitee
bizmaariite zaalee
seedeeja
un par savu dziivi
domaaja--
par katru mirkli
kad ljoti laimiiga biju
Dievs man deva uz spaarna
punktinju mello
kaa pieturas ziimi
pie kaa pietureeties
kaa jumtu zem kura
beedaas patverties
punkti kraajaas
un spaarni melni
man kraasojaas
bet... es tachu
miilu dziivi,
es rotaaties gribu...
un teerpties
kraasaas koshaas.
Dievs mani sadzirdeeja
mazos punktinjus
lielakos savienoja,
daavaaja sparnus man
jaunus un kraashnjus
kraasaa kas miilai maasa.
tagad es rotaajos teerpaa
koshi sartaa,
un laimiigos mirkljus
kas punktinjos likti
glabaaju sirdii ....

...ai, bij jauki paardomaas buut!

spaarnus plati izpleshot
aizlaidaas kukainis mazais
pasaulee laimi veel guut.
26.08.2009.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru