sestdiena, 2010. gada 24. jūlijs

Man tā vēl gribas
vasaru izbaudīt,
celties agrā rītā
uzvilkt kleitu plandošo
tik manā iedomās esošo
basām kājām pa zāli iet,
un jūras malā vējā skriet.
bet vasara lēnītēm aizrit
bīdamās dzestro rītu ....
man tā vēl gribas to pieturēt
aiz zieda, aiz saules stara
bet tā pamazām aiziet rudenī
kopā ar lietavām garām...
es paņemšu ābolus zaļos
griezīšu sīki un savārīšu
iekonservēšu vasaru,
paslēpšu zaptes burkā,
saplūkšu piparmētras,
sasiešu pušķos lielos,
bēniņos kaltēties nolikšu,
un vasaras smarža pie manis,
kopā ar tēju nāks ziemā....
bet vēl es paņemšu atmiņas
par šo vasaru raibo un skaisto
tās dziļi sirdī ieslēgšu,
iesiešu matu pīnēs,
paslēpšu gliemežvākos
un manās acu dzīlēs.
smaidīs tur mana vasara.
smaidīs līdz nākamajai....
13.08.2009.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru